WhatsApp

5 april 2017

Een nieuwe mijlpaal in het bestaan van BrightPensioen: we gaan op TV!
Reclamebureau The Oddshop kreeg de opdracht een campagne te bedenken die duidelijk maakt waarom BrightPensioen een unieke speler is op de pensioenmarkt. Onder de titel ‘De toekomst is Bright’ heeft The Oddshop dit met drie fraai gestileerde commercials weten te realiseren.

Video 1: Meer pensioen.

Bij de meeste pensioenaanbieders betaal je een percentage over je vermogen. Bij Bright vragen we een vast bedrag dat losstaat van je vermogen. Een lidmaatschap. Dus naarmate je pensioen groeit hou je meer over. Veel meer.

Video 2: Jouw geld

Deze video vertelt dat je bij Bright individueel pensioen opbouwt, waarbij we samen beleggen. Elke deelnemer wordt mede-eigenaar waardoor je als deelnemer zeggenschap hebt over je pensioen en meedeelt in de winst.

Video 3: Duurzaam

Deze video legt uit dat bij Bright jouw geld volledig duurzaam en tegen kostprijs belegd wordt.

De commercials worden onder andere uitgezonden op Fox, National Geographic, Discovery Channel en Eurosport.