Image

Effectief sales management in crisistijd

Tegenwoordig ligt alle focus op online marketing en data. Op ‘Hoe realiseer je meer leads en clicks’. Maar clicks en leads betalen de rekeningen niet. Nieuwe en bestaande klanten wel.

Hoe ga je van click naar klant?

Hoe is de samenwerking van sales en marketing als jullie als één team samenwerken?

Wie kent ze niet, de wekelijkse salesmeetings waar je met het hele verkoopteam de openstaande offertes door neemt. Overleggen over wanneer er getekend wordt. En uiteindelijk blijkt de meerderheid toch deze maand getekend te worden.

Elisabeth Schmoutziguer weet uit ervaring dat dit niet het leukste overleg is. Na anderhalf uur gaat iedereen weer opgelucht zelf aan het werk en is er nauwelijks iets bereikt. En tijdens de crisis worden deze remote meetings nog minder leuk.

Het webinar

In dit webinar gaat Elisabeth jullie meenemen in een andere (effectievere) manier van werken.

  • Hoe zorg je dat deze gesprekken beter kloppen met de waarheid?
  • Hoe zorg je voor meer rust en meer creativiteit om je omzet te laten groeien?
  • Hoe zorg je voor betere voorspellingen van offertes?
  • Hoe krijg je meer grip op klanten die willen opzeggen?

Kortom: hoe hun je de verkopen beter voorspellen en resultaten verbeteren? Juist nu is dit belangrijk. Want voor je het weet krijgt de crisis de schuld van alles…

Voor wie?

Voor sales managers, sales consultants, accountmanagers. Iedereen die zijn of haar sales proces wil optimaliseren.

Image