• Hoe kan ik inloggen als werkgever?

    Op de portal log je in met het e-mailadres waarmee jij je bij Bright bekend bent. Ofwel: het e-mailadres waarop je elke maand onze nieuwsbrief (incasso notificatie) ontvangt.

    De eerste keer in de portal, moet je een wachtwoord aanmaken om in te kunnen loggen. Hieronder een stappenplan.


    1. Surf naar de portal en klik op “nieuw wachtwoord opvragen”.

    Image

    2. Vul op het volgende scherm jouw e-mailadres in, waarmee je bij ons geregistreerd staat, en kies voor “verstuur verificatie code”.

    Image

    3. In jouw mailbox vind je een e-mail met de verificatiecode. Niet gevonden? Controleer je spam! (Ook daar niet? Lees dan deze FAQ.)

    Vul de verificatiecode in en klik op “code verifiëren”.

    Image

     

    4. Om jouw account goed te kunnen beveiligen, vragen wij je om jezelf ook te verifiëren met een telefoonnummer. Dit nummer wordt onthouden voor een volgende keer. Gebruik dus je eigen nummer!

    Vul je telefoonnummer in en klik op “Code verzenden”.

    Image

     

    5. Vul vervolgens de verificatiecode in die je via sms/telefoon ontvangt.

    Image

     

    6. Nu kun je een wachtwoord instellen. Het wachtwoord moet tussen 8 en 64 tekens lang zijn en moet minstens drie ‘gekke’ tekens bevatten (zoals een hoofdletter, getal of symbool). Toegestaan zijn: a – z, A – Z, 0 – 9 en de speciale tekens @ # $ % ^ & * – _ ! + = [ ] { } | : ‘ , . ? / ` ~ ” ( ) ;

    Image

    7. Klik daarna op “doorgaan”.

    That’s it! Je nieuwe wachtwoord is ingesteld. Vergeet ‘m niet op te slaan, want dit is je wachtwoord voor de volgende keren.