-
Kan ik ook zelf een bedrag overmaken naar mijn BrightPensioen rekening?
Wij werken met automatische incasso’s. Volgens een vast schema incasseren wij periodiek of eenmalig de inleg van onze deelnemers. Iedere maand, ieder kwartaal, ieder halfjaar of ieder jaar. Deelnemers geven dit zelf door via de online portal. Hierdoor kunnen we de kosten laag houden. Wil je meer weten over hoe dit in z’n werk gaat? Klik dan hier.
Bij de eerstvolgende incasso wordt het bedrag geïncasseerd.
Heb je een goede reden om geen gebruik te willen maken van de incasso, dan zijn de mogelijkheden als volgt:
Doe een eenmalige storting tot € 50.000 met iDEAL via jouw portal. Op de eerstvolgende handelsdag wordt dit bedrag belegd. Je vindt de handelsdag en de dag waarop je storting zichtbaar is terug in ons overzicht van belangrijke data.
Let op: er worden kosten in rekening gebracht (€ 25) bij een totaal aan iDEAL stortingen per kalendermaand boven de € 10K voor een beleggingsrekening en boven de € 20k bij een pensioenrekening.Mocht jouw bank niet zijn aangesloten bij iDEAL, dan is het mogelijk een storting via bankoverschrijving te doen. Geef deze storting door via ons stortingsformulier.
Let op: er worden kosten (€ 50) gerekend voor de handmatige verwerking van de storting.Zowel voor de storting via iDEAL als via bankoverschrijving geldt dat het bedrag wordt belegd bij de eerstvolgende handelsdag. Je vindt de handelsdag en de dag waarop je storting zichtbaar is terug in ons overzicht van belangrijke data.