5 juni 2018

TV-campagne ‘De toekomst is Bright’ wint SAN-Award!

In 2017 was Bright op TV met de reclamecampagne ‘De toekomst is Bright. Deze campagne, gemaakt door The Oddshop, maakte visueel op fraaie wijze duidelijk waarom BrightPensioen uniek is.

Afgelopen donderdag won de campagne een SAN Award! De San Awards – zo hebben we ons laten vertellen – zijn de Oscars van de reclame wereld. Andere genomineerden in de categorie Financiële dienstverlening waren:

– ASN Bank
– Anderzorg
– Menzis
– Nationale Nederlanden
– New10 (ABN-AMRO)
– OHRA
– Rabobank
– Triodos
– Zilveren Kruis Achmea
Best mooie namen om van te winnen! En gelukkig hebben we de foto’s nog.

 
Onderstaand de drie reclamefilmpjes

Commercial 1: Meer pensioen.

Deze laat zien dat je meer pensioen overhoudt doordat BrightPensioen een vaste vergoeding – een lidmaatschap – rekent.

Commercial 2: Jouw geld

Deze video vertelt dat je bij Bright individueel pensioen opbouwt, waarbij we samen beleggen.

Video 3: Duurzaam

Deze video legt uit dat Bright volledig duurzaam belegt.

De commercials werden onder andere uitgezonden op Fox Sport, National Geographic, Discovery Channel en Eurosport.