15 februari 2019
“Het succes van The Odd Shop is het resultaat van het harde werken van onze medewerkers”, legt Managing Partner Oscar Hamming van het reclamebureau uit. “Daarom wilden we in het kader van goed werkgeverschap voor onze medewerkers pensioen faciliteren.”
Voor Oscar was die zoektocht niet erg ingewikkeld. “Als je je even verdiept in de wereld van pensioenen, dan is het niet erg ingewikkeld. Het is gewoon een ‘potje voor later’, simpel.”
Challenger
The Odd Shop kwam bij BrightPensioen uit, waarvoor ze eerder reclames hebben geproduceerd. “Wij vinden het goed dat ze een challenger op de pensioenmarkt zijn. Bright breekt een vrij traditionele markt open met een eerlijk verdienmodel en een transparante werkwijze.”
Dat BrightPensioen niet verdient aan het opgebouwde vermogen uit het pensioenpotje van medewerkers, was voor The Odd Shop een absolute voorwaarde. “Een pensioenaanbieder moet voor ons aan twee punten voldoen: de flexibiliteit van een ‘modern pensioen’ en er moet zoveel mogelijk van de bijdrages daadwerkelijk naar het pensioenpotje van de werknemers gaan.”
Meer weten over pensioen bij Bright voor jouw werknemers?