Wat is jouw rol?
Zoek je divers werk bij een bedrijf die iets toevoegt aan de maatschappij? Dan zit je goed.
Je komt te werken in een hecht team van customer service specialisten. Jij hebt een belangrijke rol in het contact met potentiële, nieuwe en bestaande leden. Je draagt als customer service specialist zorg voor een perfecte klantbeleving. Zowel in het aanmeldproces als daarna.
Daarnaast beantwoord je vragen die binnenkomen via de telefoon, e-mail, WhatsApp en chat. Je duikt hiervoor in de materie en leert van andere ervaren collega’s.
Jouw persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij belangrijk. En we verwachten een oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en onze leden. Jij gaat als service collega steeds weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren. Zijn wij blij mee! Dus kom maar door met jouw ideeën.
Wat zijn je taken?
-
Nieuwe leden verwelkomen en vragen beantwoorden
Wij vinden het belangrijk om nieuwe leden persoonlijk welkom te heten. En al hun vragen te beantwoorden. Ook die van bestaande leden natuurlijk. Telefonisch, per e-mail of via de chat.
-
Informatie (van leden) verwerken
Als klantenservice medewerker zorg je ervoor dat (potentiële) leden in onze CRM- en administratiesystemen terechtkomen.
-
Know your client (KYC) procedure uitvoeren
Ook dit doe je als service medewerker. Het is namelijk belangrijk dat wij weten van wie we geld beheren.
-
Dienstverlening verbeteren
Je denkt actief mee over hoe we de dienstverlening, klantbeleving en processen kunnen verbeteren.
-
Verbeteren van informatie en documentatie
Je helpt actief de informatie op onze website te verbeteren. Zoals de veelgestelde vragen op onze website.
-
Potentiële leden enthousiasmeren
Van twijfel naar lid… Jij enthousiasmeert met je ‘service charme’ potentiële leden om ook Bright-lid te worden.
Wat bieden wij jou?
Bij BrightPensioen ben je nooit alleen. Je werkt samen in een gezellig team in informele sfeer. Voor een werkgever met een missie (anders dan alleen winst maken). Wij bieden jou een gevarieerde klantenservice functie met genoeg uitdagingen en kansen om te leren en door te groeien. En last but not least:
- een marktconform salaris;
- reiskostenvergoeding (als je van buiten Amsterdam komt);
- een pensioenbijdrage (vanaf zes maanden dienstverband);
- zesentwintig vakantiedagen per jaar (op basis van fulltime);
- de mogelijkheid om na een jaar een vast contract te krijgen;
- de mogelijkheid om na je proeftijd je Wft basis papieren te halen;
- volop ruimte om te groeien binnen het bedrijf (misschien ontdek je bij ons wel jouw passie voor marketing, sales of finance);
- en natuurlijk leuke borrels en teamuitjes. Skydiven? Doen we! Kerstdiner? Check. Weekend naar de Ardennen met collega’s? Gezellig, ga ook mee.
Wie zoeken wij?
-
Iemand met een goed stel hersenen
Je hebt hbo/wo werk- en denkniveau. Communiceren in het Engels is voor jou geen probleem. Maar: je persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij vooral belangrijk (misschien wel belangrijker dan je papiertje).
-
Je vindt het leuk om mee te denken
BrightPensioen is een jonge speler in de financiële wereld. Professioneel, maar ook open. Er is veel ruimte om ideeën te bespreken en mee te denken.
-
Je geeft om onze toekomst
BrightPensioen heeft een duurzame missie en ook een sociale missie. Wij vinden het belangrijk dat onze (klantenservice) collega’s hier ook achter staan.
-
Je bent regelmatig beschikbaar
Minimaal drie dagen per week. In de laatste maanden van het jaar (november en december) kan het erg druk zijn. Bright collega’s werken dan weleens meer dan in hun contract staat. Fijn als dit ook voor jou geen probleem is. Uiteraard tegen vergoeding of tijd-voor-tijd.