Service medewerker

BrightPensioen, challenger in de financiële sector, groeit hard. Daarom zoeken wij een enthousiaste collega als eerste aanspreekpunt voor onze (potentiële) leden. Dankzij jou krijgen zij de perfecte klantbeleving.

Image

Wat is je rol?

Je hebt een belangrijke rol in de eerste klantervaring van nieuwe leden van Bright. Je draagt zorg voor een perfecte klantbeleving in het aanmeldproces, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van bestaande en potentiële leden. Hiervoor duik je de materie in en leer je van ervaring van de collega’s om je heen.

Door de verschillende werkzaamheden, worden meerdere talenten benut. Persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij erg belangrijk. Wij verwachten oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en Bright-leden. En dat je steeds weer op zoek gaat naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren.

Wat zijn je taken?

  • Nieuwe leden verwelkomen en vragen beantwoorden

    Wij vinden het belangrijk om nieuwe leden persoonlijk welkom te heten. En al hun vragen te beantwoorden. Ook die van bestaande leden natuurlijk. Telefonisch, per e-mail of via de chat.

  • Informatie (van leden) verwerken

    Je zorgt ervoor dat (potentiële) leden in onze CRM- en administratiesystemen terechtkomen.

  • Know your client procedure uitvoeren

    Het is namelijk belangrijk dat wij weten van wie we geld beheren.

  • Dienstverlening verbeteren

    Je denkt actief mee over hoe we de dienstverlening en klantbeleving kunnen verbeteren.

  • Meewerken aan procesverbetering

    En je signaleert verbeterpunten vanuit het klantperspectief.

  • Meedenken over documentatie

    Zoals over de veelgestelde vragen voor op onze website.

  • Potentiële leden enthousiasmeren

    Van twijfel naar lid… Jij enthousiasmeert potentiële leden om ook Bright te worden.

Wat bieden wij jou?

Bij Bright werk je samen in een klein en dynamisch team, in een informele sfeer. Je werkt voor een werkgever met een missie (anders dan alleen winst maken). Je krijgt een gevarieerde functie met genoeg uitdagingen en ongelimiteerde kansen om te leren. En last but not least: een heerlijke lunch op kantoor (helaas vanwege corona even niet…), er wordt geborreld en fairchain koffie!

Wat zoeken wij?

  • Iemand met een goed stel hersenen

    Je hebt hbo/wo werk- en denkniveau. Communiceren in het Engels is voor jou geen probleem. Maar: je persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij ook heel belangrijk (misschien wel belangrijker).

  • Je vindt het leuk om mee te denken

    En je vindt het leuk om voor een jonge organisatie te werken.

  • Je geeft om onze toekomst

    BrightPensioen heeft een duurzame missie en ook een sociale missie. Wij vinden het belangrijk dat onze collega’s hierachter staan.

  • Je bent regelmatig beschikbaar

    Minimaal twee dagen per week. In de laatste maanden van het jaar (november en december) kan het ontzettend druk worden. Bright collega’s werken dan vaak wat meer dan in hun contract staat. Fijn als dit ook voor jou geen probleem is. Uiteraard tegen vergoeding of tijd-voor-tijd.

Ben jij een collega die:

  • Nieuwsgierig, leergierig
    en gedreven is?

    En de verwachting van onze deelnemers graag overtreft.

  • Interesse heeft in financiële dienstverlening?

    En in een dynamische start-up het best tot zijn of haar recht komt.

  • Samen met ons verder
    wil groeien?

    En gedreven is om bij te dragen aan de missie van Bright.