Service medewerker

BrightPensioen, challenger in de financiële sector, groeit hard. Daarom zoeken wij een enthousiaste collega als eerste aanspreekpunt voor onze (potentiële) leden. Dankzij jou krijgen zij de perfecte klantbeleving.

Image

Wat is je rol?

Je hebt een belangrijke rol in de eerste klantervaring van nieuwe leden van Bright. Je draagt zorg voor een perfecte klantbeleving in het aanmeldproces, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van bestaande en potentiële leden. Hiervoor duik je de materie in en leer je van ervaring van de collega’s om je heen.

Zoek je diversiteit in je werk? Bij ons zit je goed. Persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij erg belangrijk. Wij verwachten oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en onze leden. En dat je steeds weer op zoek gaat naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren.

Wat zijn je taken?

  • Nieuwe leden verwelkomen en vragen beantwoorden

    Wij vinden het belangrijk om nieuwe leden persoonlijk welkom te heten. En al hun vragen te beantwoorden. Ook die van bestaande leden natuurlijk. Telefonisch, per e-mail of via de chat.

  • Informatie (van leden) verwerken

    Je zorgt ervoor dat (potentiële) leden in onze CRM- en administratiesystemen terechtkomen.

  • Know your client procedure uitvoeren

    Het is namelijk belangrijk dat wij weten van wie we geld beheren.

  • Dienstverlening verbeteren

    Je denkt actief mee over hoe we de dienstverlening en klantbeleving kunnen verbeteren.

  • Meewerken aan procesverbetering

    En je signaleert verbeterpunten vanuit het klantperspectief.

  • Meedenken over documentatie

    Zoals over de veelgestelde vragen voor op onze website.

  • Potentiële leden enthousiasmeren

    Van twijfel naar lid… Jij enthousiasmeert potentiële leden om ook Bright te worden.

Wat bieden wij jou?

Bij Bright werk je nooit alleen. Al is thuiswerken soms best mogelijk hoor. Dan Google Meeten we gewoon! Je werkt verder samen in een klein en gezellig team, in een informele sfeer. Voor een werkgever met een missie (anders dan alleen winst maken). Wij bieden jou een gevarieerde functie met genoeg uitdagingen en kansen om te leren en door te groeien. En last but not least:

  • een marktconform salaris;
  • reiskostenvergoeding en pensioenbijdrage (vanaf zes maanden dienstverband);
  • vijfentwintig vakantiedagen (op basis van fulltime) per jaar;
  • de mogelijkheid om na een jaar een vast contract te krijgen;
  • de mogelijkheid om na je proeftijd je WFT Basis papieren te halen;
  • volop ruimte om te groeien binnen het bedrijf (misschien ontdek je bij ons wel je passie voor marketing of finance);
  • en natuurlijk heerlijke lunches en borrels op kantoor.

Wij zoeken:

  • Iemand met een goed stel hersenen

    Je hebt hbo/wo werk- en denkniveau. Communiceren in het Engels is voor jou geen probleem. Maar: je persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij ook heel belangrijk (misschien wel belangrijker dan je papiertje).

  • Je vindt het leuk om mee te denken

    BrightPensioen is een jonge speler in de financiële wereld. Professioneel, maar ook open. Er is ruimte om ideeën te bespreken en mee te denken.

  • Je geeft om onze toekomst

    BrightPensioen heeft een duurzame missie en ook een sociale missie. Wij vinden het belangrijk dat onze collega’s hierachter staan.

  • Je bent regelmatig beschikbaar

    Minimaal twee dagen per week. In de laatste maanden van het jaar (november en december) kan het ontzettend druk worden. Bright collega’s werken dan vaak wat meer dan in hun contract staat. Fijn als dit ook voor jou geen probleem is. Uiteraard tegen vergoeding of tijd-voor-tijd.

Ben jij een collega die:

  • Nieuwsgierig, leergierig
    en gedreven is?

    En de verwachting van onze deelnemers wil overtreffen.

  • Interesse heeft in financiële dienstverlening?

    En wil werken in een dynamisch, jong en gezellig bedrijf.

  • Samen met ons verder
    wil groeien?

    En zowel jezelf als het bedrijf wil helpen ontwikkelen?