• Ik ontvang geen e-mail met verificatiecode

    Ontvang je geen e-mail met verificatiecode van de Bright portal? Dit kan twee oorzaken hebben:

    1. Je probeert het met een ander e-mailadres dan het mailadres waarmee je bij BrightPensioen bekend bent. Oplossing: gebruik het goede e-mailadres. Gebruik je dit niet meer en wil je het emailadres wijzigen? Neem contact met ons op.
    2. Persoonlijke e-mailadressen/domeinen (zoals info@eigenbedrijf.nl) die via een hosting partij lopen, verwerken de mail met verificatiecode niet altijd goed. Bijvoorbeeld omdat de afzender (Microsoft) wordt gezien als spam. Je kunt dit oplossen door in te loggen bij jouw hosting provider en de afzender (msonlineservicesteam@microsoftonline.com) als veilig te markeren. Lukt dat niet? Dan kun je als workaround een ander e-mailadres gebruiken. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Wij hebben in dit geval een kopie van je ID nodig en na het beantwoorden van enkele controle vragen, kunnen wij jouw e-mailadres veranderen.