10 april 2020

Waarom Whello voor Bright heeft gekozen

Whello is een jong en dynamisch Online Marketing Bureau. Bruisend van de frisse ambitieuze Whello’ers met een visie voor de toekomst en een bewustzijn om goed te zijn voor de wereld.

Over Whello

Serge de Sousa – Co-founder Whello

Om als organisatie te groeien in het online tijdperk, zorgt Whello ervoor dat hun partners het maximale rendement behalen. Whello gelooft dat om succesvol te zijn met je organisatie, je dient te kiezen voor de juiste communicatie die het beste past bij je doelgroep – op het juiste moment, op de juiste plek.

Daarom kijkt het bedrijf graag naar hun mascotte: de walvis. De walvis behoort tot één van de grootste en indrukwekkendste dieren op aarde. Effectieve en doelgerichte communicatie vormt de basis van alles wat de walvis doet. Via geluidsgolven is de walvis in staat om over grote afstanden contact te leggen met zijn soortgenoten. De walvis is een meester in de communicatie en gaat spaarzaam om met zijn energie. Hij verbruikt uitsluitend wat hij nodig heeft.

Doordat Whello samen met hun Whello’ers kijken naar de toekomst, ontdekken ze wat belangrijk is; flexibel zijn, zeggenschap hebben over hun eigen leven en alles eromheen.

Cultuur van Bright

“BrightPensioen brengt precies dit op gebied van pensioen”, aldus Serge de Sousa van Whello. “Flexibele inleg, voorbereiding op de toekomst, duurzaam beleggen en zeggenschap door een aandeel in BrightPensioen. Ook de cultuur van Bright sluit naadloos aan op die van Whello; het samen helpen groeien van de resultaten voor hun doelgroep. Wij doen dit vóór het pensioen, Bright na het pensioen!”