1 december 2021

Bright-leden nemen de woordvoering in handen

Onze leden nemen de komende weken de perswoordvoering in handen. Ondernemers die hun pensioen wél regelen, er zelfs enthousiast over zijn en daar de pers over te woord wil staan.

Eerlijk: jezelf als zzp’er verdiepen in taaie pensioenmaterie valt niet mee. Het is een belangrijke reden waarom wij al jaren webinars organiseren om pensioen eenvoudig uit te leggen. Ondernemers zijn vaak opgelucht als ze het (eindelijk) regelen. Daar komt mede dit idee vandaan. Zodat de pers kan spreken met zzp’ers die wél een pot voor later opbouwen.

Leden aan het woord

Ook is het in lijn met een bijzondere campagne die momenteel loopt. Daarin zijn niet wij (‘van wc-eend’) aan het woord, maar onze leden. Als social enterprise is onze maatschappelijke doelstelling: zorgen dat mensen die nu geen pensioen opbouwen dat wél gaan doen. En onze leden dragen daaraan bij met hun verhaal, omdat mensen sneller een vriend of collega vertrouwen.

De campagne draait online, op social media en is te horen op de radio. We gebruiken hiervoor onder andere de 400+ reviews die leden schreven op Trustpilot. Ook media pikte de campagne op:

EMERCE: Campagne BrightPensioen stelt reviews leden centraal

Portaal Duurzaam Financieel: Campagne Bright …

Martketing Report: Campagne Bright…

VVP Online: Campagne Bright …

CustomerFirst: Campagne Bright …

FONK: Campagne Bright,,,