-
Hoe log ik in op de portal?
Op de portal log je in met het e-mailadres waarmee jij je bij Bright bekend bent. Ofwel: het e-mailadres waarop je elke maand onze nieuwsbrief (incasso notificatie) ontvangt.
De eerste keer in de portal, moet je een wachtwoord aanmaken om in te kunnen loggen. Hieronder een stappenplan.
1. Surf naar de portal en klik op “nieuw wachtwoord opvragen”.
De url van de portal verandert in het inlogscherm naar een alternatieve url (brightprd.b2clogin.com/bright…) Dit is de juiste, beveiligde url.
2. Vul op het volgende scherm jouw e-mailadres in, waarmee je bij ons geregistreerd staat, en kies voor “stuur verificatiecode”.
3. In jouw mailbox vind je een e-mail met de verificatiecode. Niet gevonden? Controleer je spam! (Ook daar niet? Lees dan deze FAQ.)
Vul de verificatiecode in en klik op “code verifiëren”.
4. Klik in het volgende scherm op “Verder met wachtwoord wijzigen”.
5. Om jouw account goed te kunnen beveiligen, vragen wij je om jezelf ook te verifiëren met een telefoonnummer. Dit nummer wordt onthouden voor een volgende keer. Gebruik dus je eigen nummer!
Vul je telefoonnummer in en klik op “stuur een sms” of “bel mij”.
6. Vul vervolgens de verificatiecode in die je via sms/telefoon ontvangt.
7. Nu kun je een wachtwoord instellen. Het wachtwoord moet tussen 8 en 64 tekens lang zijn en moet minstens drie ‘gekke’ tekens bevatten (zoals een hoofdletter, getal of symbool). Toegestaan zijn: a – z, A – Z, 0 – 9 en de speciale tekens @ # $ % ^ & * – _ ! + = [ ] { } | \ : ‘ , . ? / ` ~ ” ( ) ;
8. Klik daarna op “volgende”.
That’s it! Je nieuwe wachtwoord is ingesteld. Vergeet ‘m niet op te slaan, want dit is je wachtwoord voor de volgende keren.