• Hoe log ik als individu in op de portal?

    Om in te loggen op het Bright portal, klik je rechtsboven op “inloggen“.

    Op de portal log je in met het e-mailadres waarmee jij je bij Bright bekend bent. Ofwel: het e-mailadres waarop je elke maand onze nieuwsbrief (incasso notificatie) ontvangt.

    Kom je voor het eerst in onze portal? Of ben je je wachtwoord vergeten?

    Volg dan het onderstaande stappenplan.


    1. Surf naar de portal en klik op “nieuw wachtwoord opvragen”.

    De url van de portal verandert in het inlogscherm naar een alternatieve url (brightprd.b2clogin.com/bright…) Dit is de juiste, beveiligde url.

    Image

    2. Vul op het volgende scherm jouw e-mailadres in, waarmee je bij ons geregistreerd staat, en kies voor “Doorgaan”.

    Image

     

    3. In jouw mailbox vind je een e-mail met de verificatiecode. Niet gevonden? Controleer je spam! (Ook daar niet? Lees dan deze FAQ.)

    Vul de verificatiecode in en klik op “Code verifiëren”.

    Image

     

    4. Je krijgt automatisch een sms op het telefoonnummer dat bekend is bij ons. Krijg je geen sms? Klik op ‘vraag ‘m opnieuw aan’. Code ontvangen? Vul de code in en klik op ‘Code verzenden’.

    Image

    5. Nu kun je een wachtwoord instellen. Het wachtwoord moet tussen 8 en 64 tekens lang zijn en moet minstens drie ‘gekke’ tekens bevatten (zoals een hoofdletter, getal of symbool). Toegestaan zijn: a – z, A – Z, 0 – 9 en de speciale tekens @ # $ % ^ & * – _ ! + = [ ] { } | \ : ‘ , . ? / ` ~ ” ( ) ; Klik na het invullen van je nieuwe wachtwoord op ‘Doorgaan’.

    Image

    That’s it! Je nieuwe wachtwoord is ingesteld. Vergeet ‘m niet op te slaan, want dit is je wachtwoord voor de volgende keren.