Verificatiebetaling overmaken en upload ID

Om jouw aanmelding compleet te maken hebben we nog nodig:

  • een scan van jouw legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs). Het BSN moet hierop zichtbaar zijn.
  • een bevestiging van je aanvraag met een verificatiebetaling van 0,01 cent.

Zodra we jouw gegevens gecontroleerd hebben ontvang je een e-mail met jouw Bright rekeningnummer en instructies hoe je dit jaar nog kunt inleggen.

Heb je vragen? Bel ons: 020-7070540 of stuur een mail naar welkom@brightpensioen.nl.

  • Upload een geldig identiteitsbewijs

    Lukt het niet? Je kan het ook later versturen per mail naar info@brightpensioen.nl
  • Sleep bestanden hierheen of
    • Sleep bestanden hierheen of
      • Bevestig je aanvraag met de betaling van je verificatiebetaling

        Door deze betaling geef je toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven; en jouw bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig met de opdrachten van Stichting Bright LifeCycle Fund en Bright Pensions N.V.
      • Vul hier de bankrekening in waarmee je wilt inleggen bij BrightPensioen. Dit moet overeenkomen met het rekeningnummer gebruikt tijdens jouw inschrijving. Gebruik dit ook voor de iDeal betaling.
      • Prijs: € 0,01

      Sluit je aan bij onze duizenden leden.
      Samen bouwen we aan een eerlijker financieel- en pensioenstelsel !

      Image