Wijzigingen

  • Hoe kan ik een andere tegenrekening/ IBAN opgeven?

    Als je bent ingelogd in jouw online omgeving kan je op de pagina ‘mijn gegevens’ aan de rechterkant jouw bankrekeningnummer wijzigen.

  • Hoe kan ik een automatische overboeking naar BrightPensioen instellen?

    Bij je aanmelding machtig je BrightPensioen om de inleg van het door jou opgegeven rekeningnummer af te schrijven. De door jou gewenste inleg kan je zelf instellen in je eigen online omgeving.

  • Kan ik mijn inleg bij BrightPensioen tussentijds wijzigen?

    Als deelnemer van Bright beschik je over een eigen online omgeving. Hier kun je jouw inleg wijzigen wanneer je wilt.

  • Hoe geef ik wijzigingen door voor mijn werknemers?

    Bij indiensttreding van nieuwe medewerkers kun je ons mailen met het mailadres van deze persoon. Wij zorgen dan voor een goede onboarding, waarna de medewerker zelf de keuze heeft om deel te nemen.

    Bij indiensttreding zullen wij contact opnemen met deze medewerker en zorgen voor een juist offboarding.

    Bij wijzigingen in de inleg van medewerkers (mits dit via de werkgever loopt), dan kun je ons direct mailen.

    Alle mutaties kunnen doorgegeven worden via mutaties@brightpensioen.nl

  • Wat als er een werknemer uit dienst gaat?

    De BrightPensioen rekening staat altijd op naam van een persoon. Deze pensioenrekening blijft gewoon bestaan en gekoppeld aan hem of haar, ook in een volgende baan. Indien je als werkgever niet meer het jaarlijkse lidmaatschap wil betalen, geef dit dan door aan BrightPensioen. Een werknemer kan altijd kiezen wat hij/zij wil doen met de bestaande rekening.

  • Kan ik de eenmaal gekozen pensioen-/einddatum nog wijzigen?

    Ja, die datum kun je op ieder moment nog wijzigen.

Vragen per onderwerp

Begin vandaag met je pensioen Gratis lid tot € 3.000