Vragen over Factuur voor werkgevers
-
Ik wil ons adres of contactpersoon wijzigen, hoe doe ik dit?
Wil je het adres, jullie bedrijfsnaam of een contactpersoon wijzigen? Mail ons dan even op: info@brightpensioen. Geef daarbij aan om welke wijziging het gaat. Het kan voorkomen dat wij jou vragen om aanvullende gegevens, om de wijziging te kunnen verwerken.
Wil je een medewerker aan- of afmelden of een inleg doorgeven? Dat kan via de werkgeversportal.
-
Naar welke IBAN kan ik de factuur overmaken?
Meestal werken wij met een automatische incasso. Staat er in de factuur vermeld dat we het bedrag gaan incasseren? Dan hoef je niet zelf een bedrag over te maken.
Verwachten wij wel een storting, dan staat dit altijd vermeld en daarbij het rekeningnummer.
-
Ik heb als werkgever een factuur ontvangen, maar begrijp de kosten niet?
Op de factuur zijn onze kosten uiteengezet. Als werkgever betaal je eenmalig de inschrijfkosten (€ 50) en het jaarlijkse lidmaatschap per medewerker. Voor deze kosten sturen wij een factuur.Â
Je betaalt per medewerker het jaarlijkse lidmaatschap naar rato, dus vanaf de maand dat hij/zij is gaan deelnemen. De maand na aanmelding, ontvang je als werkgever een factuur voor de eenmalige inschrijfkosten en het aantal maanden tot het einde van het jaar aan lidmaatschap.
-
Er staat een medewerker op de factuur die ik eerder uit dienst heb gemeld, hoe zit dit?
Heb je een medewerker uit dienst gemeld en is de uitdienstdatum vóór de factuurdatum? Maar staat hij of zij wel op de factuur? Dan is er mogelijk iets misgegaan. Neem contact op met onze klantenservice en geef door om welke medewerker het gaat. Als we inderdaad de uitdiensttreding hebben doorgekregen, zullen we de factuur crediteren en een nieuwe factuur sturen.
-
Ik ben vergeten een medewerker uit dienst te melden en hij/zij staat op de factuur. Kan ik dit nog aanpassen?
Op een eenmaal ontvangen factuur, kunnen we dit niet meer wijzigen. Om zoveel mogelijk te voorkomen dat dit gebeurt, sturen we werkgevers regelmatig een overzicht van deelnemende medewerkers. Vóór de jaarfacturatie sturen we dit overzicht ook, met het verzoek om wijzigingen en uitdiensttredingen door te geven. Zodra de factuur daarna verzonden is, kunnen we geen wijzigingen meer verwerken voor diezelfde factuur.
-
Mijn vraag staat er niet tussen, hoe neem ik contact op?
Onze klantenservice helpt je graag! Mail ons op: info@brightpensioen.nl. Vermeld in het onderwerp eventueel het factuurnummer, mocht jouw vraag daar specifiek over gaan.