Bedankt! Samen met jou bouwen we verder aan een duurzaam pensioenstelsel.

Jouw inschrijfbetaling is nog niet gelukt

Maar gelukkig kun je dat eenvoudig oplossen. We hebben je zojuist de instructies om het inschrijfgeld van € 100 over te maken per e-mail verstuurd.

Daarnaast hebben we een scan van jouw legitimatiebewijs nodig (paspoort, ID-kaart of rijbewijs). Het BSN moet hierop zichtbaar zijn. Dit kun je hieronder doen.

Zodra we jouw gegevens gecontroleerd hebben ontvang je een e-mail met jouw Bright rekeningnummer en instructies om in te loggen op jouw BrightPensioen omgeving.

Heb je vragen? Bel ons: 020-7070540 of stuur een mail naar welkom@brightpensioen.nl

  • Upload een geldig identiteitsbewijs

    Lukt het niet? Je kan het ook later versturen per mail naar info@brightpensioen.nl
  • Sleep bestanden hierheen of
    • Sleep bestanden hierheen of
      • Bevestig je aanvraag met de betaling van je inschrijfgeld

        Door deze betaling geef je toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven; en jouw bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig met de opdrachten van Stichting Bright LifeCycle Fund en Bright Pensions N.V.
      • Vul hier de bankrekening in waarmee je wilt inleggen bij BrightPensioen. Gebruik hiervoor hetzelfde rekeningnummer als voor de iDeal betaling.
      • Prijs: € 100,00