Jouw verificatiebetaling is weer niet gelukt

Oh jee, de betaling is wederom niet gelukt! Geen paniek!
Je kunt nog een keer proberen. Lukt het alsnog niet, neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

020 7070540, info@brightpensioen.nl

  • Upload een geldig identiteitsbewijs

    Lukt het niet? Je kan het ook later versturen per mail naar info@brightpensioen.nl
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 2.
    • Sleep bestanden hierheen of
      Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      • Bevestig je aanvraag met een verificatiebetaling van € 0,01

        Door deze betaling geef je toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven; en jouw bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig met de opdrachten van Stichting Bright LifeCycle Fund en Bright Pensions N.V.
      • Vul hier de bankrekening in waarmee je wilt inleggen bij BrightPensioen. Gebruik hiervoor hetzelfde rekeningnummer als voor de iDEAL betaling.

      Sluit je aan bij onze duizenden leden!
      Samen bouwen we aan een eerlijker financieel- en pensioenstelsel.

      Image