• Hoe kan ik inloggen in de portal? / How can I login in the portal

    For English, scroll down.

    • Ga naar BrightPensioen.nl en ga naar ‘Voor Bright leden’ en dan naar “Log in bij je Bright omgeving” Of ga met deze link direct naar de pagina.
    • Klik op ‘Nieuw wachtwoord opvragen’.
    • Voer je Bright rekeningnummer in.
    • Klik op ‘Wachtwoord opvragen’. We mailen je dan een tijdelijk wachtwoord.
    • Klik op ‘Ga terug’ en log in met je Brightnummer en wachtwoord dat we hebben gemaild.
    • Kies een #W4chtw00rd dat bestaat uit minimaal 8 karakters. Met minstens één hoofdletter, één cijfer en één speciaal karakter, zoals: ! # + @.
    • Klik op ‘Inleg wijzigen’ en geef daar je periodieke en/of eenmalige inleg in.
      Herhaal bovenstaande stappen als je twee rekeningen hebt.

    English:

    • Go to BrightPensioen.nl and click ‘Voor Bright leden’ (top-right corner) and then “Log in bij je Bright omgeving”. Alternatively: click this link.
    • Click ‘Nieuw wachtwoord opvragen’.
    • Enter your Bright account number.
    • Click ‘Wachtwoord opvragen’. You will receive a temporary password.
    • Click ‘Ga terug’ and login with your Bright account number and password you just received by e-mail.
    • Choose a password of at least 8 characters containing at least one capital, one number and one special character (like ! # + @)
    • Click ‘Inleg wijzigen’ and enter a ‘periodieke inleg’ and/or ‘eenmalige inleg’. The ‘periodieke inleg’ will be collected every period you selected (e.g. monthly) and the ‘eenmalige inleg’ will only be collected the next collection date.
      Repeat these steps if you have more than one account