Jouw verificatiebetaling is nog niet gelukt

Maar gelukkig kun je dat eenvoudig oplossen. Probeer het hieronder nog een keer.

Daarnaast hebben wij een scan van jouw legitimatiebewijs nodig (paspoort, ID-kaart of rijbewijs). Het BSN moet hierop zichtbaar zijn. 

Zodra we jouw gegevens gecontroleerd hebben, ontvang je een e-mail met instructies om in te loggen op jouw BrightPensioen omgeving.

  • Upload een geldig identiteitsbewijs

    Lukt het niet? Je kan het ook later versturen per mail naar info@brightpensioen.nl
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 2.
    • Sleep bestanden hierheen of
      Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      • Bevestig je aanvraag met een verificatiebetaling van € 0,01

        Door deze betaling geef je toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven; en jouw bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig met de opdrachten van Stichting Bright LifeCycle Fund en Bright Pensions N.V.
      • Vul hier de bankrekening in waarmee je wilt inleggen bij BrightPensioen. Gebruik hiervoor hetzelfde rekeningnummer als voor de iDEAL betaling.

      Sluit je aan bij onze duizenden leden!
      Samen bouwen we aan een eerlijker financieel- en pensioenstelsel.

      Image