Image

Hoe krijg je aandacht van de pers?

De beste – en goedkoopste – reclame is aandacht van de pers. Maar dan moet het natuurlijk wel positieve aandacht zijn.

Bright krijgt regelmatig aandacht van de pers. Dat gaat niet vanzelf: daar helpt onze PR man, Theo van der Meer, ons bij.

Theo helpt organisaties, communicatieafdelingen, campagneteams en reclamebureaus met publiciteit op maat.

In het webinar leer je onder andere:

  • Hoe je de pers moet benaderen.
  • Welke boodschappen wel en welke niet aanslaan bij de pers.
  • Hoe je moet reageren op negatief nieuws.
  • Hoe je ‘nieuws maakt’.
  • Do’s en don’ts.
  • En nog veel meer…

Image

Theo van der Meer

 

Je bent in goed gezelschap

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

Onze oplossing voor jou

Bright
Helder en slim

  • Je geld is veilig

    We pakken geen percentage van je pensioen. Zo hou je meer over.

  • We zijn een social enterprise

    We gaan niet voor maximale winst, maar voor een maximaal pensioen.

  • Je wordt mede-eigenaar

    Elk lid is mede-eigenaar en deelt mee in de winst: slim en eerlijk.